Refreshing My Memories Of Friends

assalamualaikum.

hai kawan2 lame! kalau korang tengah bace ni, alhamdulillah! aku buat ni khas untuk korang. tapi, kalau name korang takde dlm ni, aku mintak maaf sangat2. sebab mybe aku lupe name korang. tapi muke, sume aku ingta. err, xsume lah.. hehe! sebab aku bukannye memory card! haha.oky,
tujuan aku buat post ni sbb, aku rse mcm ade yg kutok aku, ckp aku dh sombong, and blablabla. and yea. aku xsombong. seriously, aku xsombong. mybe cre percakapan aku lain. mybe cre percakapan aku dh xsme mc dulu, mybe percakapan aku menyakitkan hati korang, tapi itu hanye lah sarcasm. bukan betol pon. ',:)
tu sbb, dunia dh berubah and aku pon dh berubah.. mwahahaha. tapi otak aku tetap xberubah. masih gile and suci. hehe~ suci, xleh bla ayt tu, suci... haaha! xD and  yea.....

WARNING!!!! 
this post my content a million thousands words, which you will get bored! so, read it 
from the topics where we met! :) i'll divide it. ;)










tadika 5 tahun di kampung


kat sini, aku tak ingat ape2 pon pasal kawan. g aku tau ade due orang kakak ni, selalu buli aku! aku benci due orang kakak ni, benci gile2! i would like to give a fuck to them right now. xP joking~ but yea, i HATE them. and tau tak kan waktu tadika 6 tahunn pindah titi gantong. kan? haaaa~ so, waktu dajah bpe ntah, blek kampong, pegi pasar and jumpe salah satu. my heart was so suci~ i looked at her with big eyes, and blah, sbb kene tarik dgn opah, takot hilang. hewhew! :D oh ye, waktu kt tadika ni, aku selalu kene buli -,-". such as, ade anak ustazah ni, dye tuang air teh yang aku bawak dari rumah dlm beg. habis basah buku aku. tapi aku tak bgtau opah pon. opah yg tau sendiri xD. and opah buat ape ntah ngan ustazah tu. idk. hem.. rindu nye kat opah.. opah saye dah meninggal . boleh tolong sedekah kan al-Fatihah tak? tenkiu! :'3
nme opah sye.    Nor Zauwiyah. :'3 al-Fatihah






tabika ape ntah 6 tahun di titi gantong


kat sini, aku tak brape ingat sape2. aku ingat scene je. :3 scene waktu rehat. slalu makan roti segar cicah teh. ya Allah, waktu tu, memang rse mcm sedap sgt! but now, aku cube mkn mcm dulu. roti dh tak sedap mcm dulu. hampeh! mk aku ckp, pengurus dye dh bg kat anak dye suruh ambil alih.
and anak dye kedekot. :\ oh, and waktu graduate tabika aku ingat kite ade pegi kat dewan ni .. dewan ape ntah.. tapi dekat gile ngan SMK DARY .  kat situ aku dapat number 1. wohooo! number tu FITRI. fitri tak silap. eh, sape name kau? fitri kan? haaaaaa~ and, yang aku ingat aku ade gaduh dgn sorang budak laki ni, sbb dye naik basikal aku tanpa izin. kuanjak je rase wktu tu. then mmg lwak gile. bce dialog ni.
' woi ------ kau naik basikal aku tanpa izin apasal?! ko ingat aku tak tau ke naik basikal? hah! tengok ni haaa! ' then aku bawak basikal tu, back and forth, back and forth. haaha.. yg dialog tu mcm mengong je! xde kene mengene langsung! and orang dye aku tak ingat sape... xD. and waktu rehat kite pegi main taman kat depan sane nun. ingat tak kwan2 tabika? :D and ade yg kite main mawar ape ntah.. yg kite kene buat bulatan. and ade sorng dlm bulatan tu. dye jadik watak utama. aku nak jadik sgt2 tapi xpenah dapat :\ . and ade sorang budak ni, aku tak ingat sape. tapi dye slalu hasut orang jng kwn ngan aku. ape ntah mslh dye kt aku! tapi aku tak ingat sape. haha xD. tapi waktu aku beli stationery dari katelog, dye tetibe nak kawan ngan. pastu bile dah hilang kan, tak nak kawan balik. WTF? haha. xD



dajah 1 SK titi gantong

kat sini, aku xbrape nak ingat. yang aku ingat, aku penah sesat ngan sorang kawan ni. and waktu tu, rse mcm tgh main advanture je! ha ha! siap bepecah ngan dye untuk cari kat mne kelas! waktu tu, dah habis trehat and tak reti nak balik kelas. :P and kat sini, 1st aku msuk kelas 1Potensi kelas ke 3. aku, xingat ape2 psl dlm kelas. -,-" then masuk 1Johari. kelas petame! yay! haha. kat sini, rse nye tak ingat spe2 kot. :\ haha.



dajah 2 SK titi gantong


waktu ni, aku ingat, cikgu sains kite org asyik tido je~ pastu dlm kelas kite main x henti2. :D
kawan2 waktu ni, Najla, Hafizuddin, Fatin Izzati, Alia Najwa, Alif (ba, ta) , Haris (xingat lh spe dye ni, ingat name je, sbb penah suke kat dye dulu), Amar On, Izzati,  um, Epoi! eih, yang ni aku xpenah lupe! jiran aku yg paling lawak. :D mak dye cikgu BI kite org. cikgu haliza! betul ke eje tu? :3 hehe! and balik skolah slalu tumpang dye, pastu tengok cite 'Snake On The Plane' dlam kete dyorang. :D
aku selalu kene buli dengan Fatin, waktu tu, aku benci gile2 dengan dye. D:< . tapi waktu dajah 5, 5 ke 6? ntah. alia ckp, dye dh jdik murid terbaik. dh berubah. and minta maaf kat aku. xD haha. of course lah aku maaf kan. hehe! um, pastu, kite, aku, alia, izzati, duduk dekat baris yg sme? ingat? aku dudok tengah. ^^. haha! pastu kite bawak mainan kerete~ main sme2. main kad. ni waktu akhir tahun <--.. haaa! pastu waktu buat expremiment sains! kene kutip daun. tapi kite amek bunge warne merah yg kecik2 tu. pastu sambong kan. jadik rantai, cincin. xD. pastu waktu pj, cikgu laki.. and. aku xingat ape2 pasal pj. -,-"



dajah 3 SK titi gantong

waktu ni, aku dh nk pindah. :\ yang aku ingat, kite... aku ngan spe xingat.. rapat ngan sorang kakak ni, tapi kakak ni OKU, comel sangat! setiap hari kite visit dye! :D . pastu waktu hari  sukan. hafizuddin ade bawak air garam.. :\ haha.. apehal ntah. :P . pastu aku inform kat korang yang aku dh nk pindah~ pastu ade yg besedih skali dgn aku. ade yg tak.. hehe!



dajah 3 SK Seri Iskandar

kat sini, aku duduk smv. smpai skrng, iaitu membosan kan, aku kenal jiran ni, nme dye KHADIJAH, pastu kite slalu main btu seremban pagi2. haha. sbb sesi skolah kite waktu ptg. and kite slalu dtg rumah kamu kan dija? main kt rumah kmu. tapi xdelh slalu sgt. -,-" . pastu aku ad nmpk kunic, tnye lh, kunci spe ni? (tnye tnpa sbb, pastu kmu jwb  'kunci kkk kite'. pastu aku pon tefiki, yg kkk dijah ni dh bekeje. haha! 1st dtg skolah, aku xpakai tudung. pastu waktu msuk kelas 3Seroja. kelas ke 2, aku memang xde kwn. aku duduk bwk kipas. :3 haha. pastu tetibe, ade pulak sorang manusie ni, yang bername SITI ISMAHANI, yang merupekan kawan petame aku kat SKSI. dtg tekedek2 mcm itik, sbb cikgu tgh mengajar waktu tu, haha. dye tnye, ' nme sape? ' pastu aku tengok dgn muke gembire ' um, Nur Syamin Azwin ' . pastu nani ckp 'ouh hai! :)' salam, and dye blah.. -,-" xsyok betol nani ni~ pastu aku bekawan ngan aimi. bukan Aimi Mazlan. tapi aimi ape ntah. dye pandai melukis. pastu dye pindah. so, aku rpt dgn nani ngan FATIN SYAKIRAH. oh! and waktu hari petame skolah, ade srng bdk ni dye warn aku. dye ckp 'eh, esok baik ko pakai tudung. nnty kene marah dgn ustaz abid'. pastu aku ckp 'xpe, aku sket kulit. so, takpe lah aku xpakai tudung.' . pastu dye jwab 'oh, tapi kalau kene marah dgn ustaz abid aku tak tau' pastu sume orang meng-ia kan. -,-" and betul ape dye cakap. esok nye aku kene tegur. dgn ade nada marah skit. benci aku kat ystaz tu. -,-" ugh! dh lh panggil aku betine. mmg tuuut lah jawabnye! pastu HELMA, dye kene sepit ngan meje sbb ustaz tu sepak meje. kuajak gila noh?. pastu ustaz ni dye mrepek2 bende yang lucah! haih! habis kotor otak aku kat situ. 3:



dajah 4 SK Seri Iskandar

dajah 4 kite msuk 4Melur. kelas 1. :3. kat sini, aku xbrape nk ingat ape. yg aku ingat kwn2 je.. em, AIMI MAZLAN, EMIRA RAHMASARI, rse nye kat sini lh jumpe dyorng bedue ni. :D jp, ke dajah 5? dajah lime kot.. haih~ mls nk edit.. pfft. and aku kenal sume budak2 pandai, such as, SHAHIRAH HANAN, AMALINA ANK CIKGU, IFFAH ISMI, SYAHINDAH, SYAZA, HUDA, NAYLI, IMTIYAZ comey!, AININ kwn dry titi gantong, SALEHUDDIN, LUKMAN, um, spe lgy ek? haa, AIMAN  udak slalu dpt hadiah sbb kehadiran penuh, AFIF AMMAR, xingat dah. >.<. xbnyk kenangan sini. :3 oh, and aku ade dgr cite pasal budak dari overseas ni, FARIS IZZAT. tapi xkenal lagi.



dajah 5 SK Seri Iskandar

5Teratai kelas ke 3, then masuk 5Seroja kelas ke 2, sini, aku kenal ramai jugak lah. HILMAN comey slalu hilang mate!, AMIRA, AMMAR MUSA, ASRI comey!, RUZAI, AMIRUL ank kwn mk aku, uh, xingat lah :\. and waktu djh lime, aku start jadik gangsta!! yea babe! ramai jugak yg benci kn aku. mwehehe~



dajah 6 SK Seri Iskandar, the most beautiful memories ever!


aku kelas kedue iaitu 6Seroja! and amat rse syukur! sbb kt sini, bnyk gile100x kenangan yg aku sayang dn amat aku sayang. :'D yea! we have a gang. GSG geng slumber giler. :} and slalu buat masalah. eh? nk tau spe crew2 nye? hehe!ni dye,

Huda, Nayli, Wana, Finaz, Syira, Zalikha, Aku. yea babe! ade gelang lagi! nah tengok ni. :)

bru snap tadi.. haha

and bnyk gile kite buat pranks and stuff. mmg kumpulan yg terjahat kh kirenye! xD and popu jugak lah. mmg mcm2 kite fikir, nk duduk rumah yang sme lh waktu ting 4 nanti. :3 and pranks kat mai, sori maizatul amira! xD. and ramai kawan yg gile2 mcm kite org. and dlm klas slalu gaduh ngan geng laki. ni yang special2 bg aku, FARIS IZZAT (kt sini bru kenal), IZZAT MUSTAFA, HILMAN, HARIZ (yg pancut aliur mcm ula tu
) ,AL-HAFIZ, Al-FATEH, WAN NAIM, RUZAINI,. and ni class mate yg aku ingat. IZZATUL, NANI, HANIS, MURNIRAH, MAIZATUL AMIRAH, AMIRA AZMAN, FITRI (ni lah fitri dari tabika tu. :3), and ni antare kwn2 yg aku ingat. MAIL, ADIB, AISHAH, and much more. yea, nk tulis ape pranks2 nye. but, tak pek lah... nnty kantoi yang dulu aku jahat gile2. haha xD . yea, kenang waktu KPI1 and KPI 2. mmg syok! :D and aku kenal MAIFAIZZATUL AIN, melalui fb. comey org ni! :3
and yea. i have a note for 6S.... nnty bce ye? kt akhir entry. :'3



tingkatan 1 SMK Seri Iskandar

kat sini klas 1RK1. :3 ni pun xbrape bnyk kenangan yg best. just sedih je. sbb bnyk geng2 dari 6S pindah. :']
pegi lh korang blaja pndai ;'). tapi aku dpt kwn baru! SYAMILAH AQILAH, ngan SYAZLIN RAZALI, ZAKWAN RAPHAL, TASHREEN, IQBAL, . oky obviously, aku dh pnt utk perah otk aku. :'\ . susah nk ingat kn blek mse dulu2 ni. heh heh! :) and aku makin rapat dgn K.TIKA omey, tinggi, ahli akrobatik, macho, handsome, lua gelap dalam ade agar2. haha! :D



tingkatan 2 SMK Seri Iskandar

klas 2RK2. huh~ penat nye.. :3 kat sini, aku kenal kawan2 bru.. such as, SYAHIIDAH SANI, WAN AISYAH, FARAH (dh lme kenal tapi bru smbng bnyk2), ABG AJAI, ABG HADI, MUSTAKIM, AIDIL pendek yg dh makin tinggi. sme tinggi ngan aku dh skrng ',:') xbleh nk ejek dye pendek dah. =0.




note for 6S 2010

weh korang! sumpah aku rindu korang sgt2 memang rindu gile2 tahap babeng. uhuk uhuk... skrng xsyok mcm dulu. xgile mcm dulu. xjht mcm dulu. xsronok mcm dulu. xklaka mcm dulu. xde tarikn ke skolh mcm dulu. xde gdh mcm dulu. xde nyakat2 mcm dulu. cume tade!! serious rindu korang.. all of YOU. yea, man. ALL OF YOU. :) . especially my geng2 dulu. geng pompan and geng laki. :D . ble nk buat reunion untuk semua? :')

No comments:

Post a Comment